onsdag 22 oktober 2008

God Morgon!

Idag ska jag sluta tidigt för att åka till jkpg med Kaj & Stina. Ska bli väldans roligt att träffa Stina, var länge sedan nu ju! Jag hoppas på att hitta gardiner & lite annat smått&gott till lägenheten och så självklart något nytt att klä kroppen med : )
Längtar verkligen till den sjunde nu ! Kanske kan hitta någon bra dräkt i Jönköping idag med. Det är verkligen svårt att komma på något bra att vara. Känner lite press på mig att jag måste vara något bra eftersom vi har fixat partyt ; )
Det är skönt att nästan allt är ordnat. Bara vad jag ska vara som återstår.
Se till att anmäla er nu. Tror verkligen det kommer bli en fest att minnas !!
/ Divina J

1 kommentar:

Anonym sa...

kommer blir en kalasfest!:D jejje å jag kommer va klockrena som alltid;) hahaha