måndag 3 november 2008

3 dagar men bara 9 timmar sömn.

Tuffaste helgen på länge! Helt slut men ändå kunde jag inte sova i natt.

Efter jobbet i torsdags skulle de andra mupparna dricka efter jobbet, när det gäller fest & att dricka drinkar är jag ju aldrig sen att hänga på som alla vet! hehe..
Det enda som var jobbigt med det hela var att 6.30 Fredag började jag jobba. När man börjar "festa" efter elva är det lätt att det blir ganska sent, kan säga att det inte var jätte kul när klockan ringde precis när jag somnat in!

Fredag blev det visst också fest, som alltid när Kaj & Jag inte har något för oss : )
Det blev efterfest så klart (en lång sådan), Kaj somnade direkt & vaknade pigg som en nöt kärna innan nio! Hon är knäpp ; )

Det är nog det enda jag inte gillar med henne, aldrig bakfull & alltid uppe tidigt. Tänk om det var den enda negativa sidan man hade?!

När jag väl orkade ta tag i mitt liv var det dags att gå till jobbet. Suck!
15 timmars pass väntade, inget kul när du e trött & bakis som en kakadua. Som tur var fick jag sällskap : ) Mitt jobb är nog lite för bra för att vara sant, ibland.
Sune & Jenny satt & tjöta med mig hela dagen, medans jag fick betlat (dubbelt dessutom). Det är perfekt ju.
Framåt åtta nio tiden började huvudvärken äntligen släppa. Dags att byta om till kvällens extremt sexiga outfit. Haha! Kvällens mål var att bräcka dricksrekordet, tyvärr visste vi inte vad det låg på innan så oavsett hur det gick så slog vi ju det.
Jag hade sinnes sjukt ont i fötterna efter att ha gått i stövlar hela kvällen, men ska man vara porrig så ska man!

Sen var det söndag men ingen vila för det. Åka ända till Ronneby för att spela handboll, suck! Gick dessutom pissedåligt. Tänker inte ens nämna resultatet.

Ikväll blir det lite träning, mys i källaren & planerande inför fredag!!!!
Hoppas vi ses på fredag?! Kommer bli sjukt kul tror jag.

/ Divina J

Inga kommentarer: