måndag 20 oktober 2008

Vuxen?

Idag när klockan ringde trodde jag inte det var sant. I dom lägena hatar jag verkligen att jag inte går i skolan längre, så man bara kunde luggit kvar & stannat hemma. Men nu är jag ju vuxen så det vara bara att bita ihop! Vill inte vara vuxen. Är inte vuxen. Känns inte som jag kommer bli vuxen någongång...

Måste man bli vuxen? Issa måste man det? : )

Klart jag gillar många saker med att bli äldre men snart är det verkligen dags att klara mig själv, betala mina egna räkningar. Det känns konstigt men Älskar att jag kommer få vara fri!

/ Divina J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar till:
Älskade lilla "Tuttan"..... Gällande min erfarenhet vad det gäller begreppet "vuxet" så ser jag ingen som helst anledning till att bli "vuxen"...Å va innebär det att man blivit, bara för man är "vuxen"?? Frågorna e många, svaren också många.... Själv har jag inga frågor gällande "vuxandet", bara några svar: "Vuxen" e ett ord nån hittat på för dom ynkliga människor som tappat greppet om sitt liv å sig själva, istället för att va sig själv e man helt enkelt "vuxen". Man behöver då bara luta sig tillbaka, tycka som alla andra, ta likadana beslut som alla andra, va som alla andra..... Alltså ett påhittat hjälp-ord... Jag....Issa, fortsätter va Issa tills döden skiljer oss åt...mina åsikter å värderingar kommer ändras men bara pga ett sunt å roligt leverne där jag ÄLSKAR att lära av mina misstag... Var dag e en ny jävla underbar dag=)... Nu 28 år har jag bara 3 saker att säga:
1. Va ödmjuk
2. Ha is i magen
3. Bli ingen bitterfitta

Det va den lilla kommentaren... Puss å på återseende=).... Hahahahaaahhahahaha

Anonym sa...

Hehe...Nu slipper jag va anonym...hahaha... Puss Issa a la Skogsprincess