torsdag 20 november 2008

Blir tokig på dig!

Det har dröjt ett tag mellan inläggen nu. Kanske är blogga inte min grej? Förmodligen är det så! Jag tycker som vanligt att det är kul en liten stund men tröttnar snabbt. Hehe..
Trodde verkligen att jag var extrem när det kom till att just tröttna fort men jag har träffat någon som inte vill ses eftersom han är rädd för att tröttna, då känner man verkligen sig själv väl! Detta kan vara det absolut bästa som hänt mig (när vi inte ses twentyfourseven kanske jag inte tröttnar efter två tre veckor, som jag brukar) Fast det är det tråkigaste också! Just nu i alla fall...

Att få längta efter något/någon gör det faktiskt så mycket roligare när man väl ses : )
Jag brukar ju inte vänta, ska något hända/göras så ska det vara nu direkt!!
Så man kan lugnt säga att jag håller på attt bli galen, väntat söndag, måndag, tisdag & onsdag. Eftersom jag äntligen ska få träffa token är jag väldigt glad idag ; )

När jag slutar (kl 15.00 tidigt!) ska jag handla det sista jag behöver ha med mig till Thailand.
Efter det ska jag träffa Emma, fika lite. Mums!
Sen är det träning. Som jag förmodligen inte kommer kunna slutföra (hjärnskakning & extremt förkyld) så frågan är varför jag ens ska åka dit?
Så framåt nio tiden ska jag väl äntligen kunna träffa han, wieho!

Thailand på Tisdag, det ska bli hur underbart som helst! Konstig situation hela den här grejen. Jag hoppas väldigt mycket men har faktiskt inga förväntningar på denna resan. Kan inte ens föreställa mig hur det kommer vara. Thailand är fantasktiskt, det känns som det är det enda jag vet om resan men kanske inte alltid måste veta allt? Sol, bad, shopping & öl! Det kan ju omöjligt gå fel.

/ Divina J

Inga kommentarer: