fredag 21 november 2008

Saknar min Kaj!

Tre veckor till innan vi ses igen, hur ska det gå?
Ååå...

Igår hade jag en mycket trevligt eftermiddag med Emma, så länge sedan vi sågs så var extra kul! Jag är enormt imponerad av Emma som utan att tveka (eller ja efter 1,5 h i affären) köpte en balklänning. Håret ihop med guldfärgen var perfekt, du ska inte färga håret ; ) Det kan inte bli annat än succé!

Var uppe i min blivande lägenhet, åå vad jag längtar nu. Ska bli underbart att få mitt eget ställe!

Det börjar leva lite fjärillar i magen nu, Thailand på Tisdag! Borde snart börja packa eller i alla fall se så att allt jag vill ha med mig blir tvättat i tid. Mitt stora problem är hur packningen ska få plats i EN väska!?

Jag är impulsiv & intensiv, det är inget jag kan ändra på. Du får ta mig så som jag är! : )
Förlåt för igår, blir bara så osäker ju.

/ Divina J

Inga kommentarer: